تقدیر مسئول روابط عمومی آموزش فنی و حرفه ای گیلان در جلسه شورای هماهنگی مدیران دستگاه های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان

در دومین جلسه شورای هماهنگی مدیران دستگاه های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان در سال 1399 از زحمات مسئول روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گیلان تقدیر بعمل آمد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گیلان، به دلیل عملکرد مثبت و تلاش مستمر و تاثیر گذار مجتبی نیکزاد مسئول روابط عمومی این اداره کل، در پیشبرد اهداف سازمانی، طی حکمی از سوی محمدحسینی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گیلان و عباس علیزاده رییس شورای هماهنگی مدیران استان از زحمات وی تقدیر بعمل آمد.

در متن این تقدیرنامه آمده است :

جناب آقای مجتبی نیکزاد

مدیر محترم روابط عمومی روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای گیلان

بی شک نقش و جایگاه روابط عمومی در روزگار معاصر و در هنگامه پیشتازی رسانه ها جایگاهی رفیع و گرانقدر است، آگاهی بخشی، اقناع و اعتمادسازی و تعامل مستمر با جامعه ای آگاه و روزآمد مستلزم تلاش و توانمندی مضاعف در این عرصه است. نقش پررنگ روابط عمومی در مجوعه بزرگ تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان و دستگاه های عضو شورای هماهنگی همگام با فعالیت های گسترده اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی در راستای هم اندیشی در عرصه خدمت رسانی و هم افزایی در تحقق اهداف ولای این مجموعه عظیم؛ تبلور می گردد.

از این رو مجموعه بزرگ تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان از مساعی گرانقدرو تلاش های ارزنده شما در این عرصه قدردانی نموده و بهروزی و توفیقات روز افزونتان  را از درگاه الهی در ظل توجیهات حضرت بقیه الله (عج) خواستاریم.

محمدحسینی                                                                  عباس علیزاده

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گیلان                      رییس شورای هماهنگی مدیران استان گیلان

  • تاریخ درج : ۱۳۹۹ پنج شنبه ۱۹ تير ساعت ۱۳:۱۷
  • تعداد بازدید: 2211